petak, 1. ožujka 2013.

Dobrodošli, mi smo…


…Maje, dvije najbolje prijateljice već pola života koje, osim imena, dijele istu ljubav prema raznim ‘uradi sam’ i ‘upcycle’ projektima, a najviše nas veseli kad od nečeg neželjenog možemo napraviti nešto posebno i ponovno upotrebljivo! Prepravljamo, šijemo, farbamo, lijepimo.  Vesele nas dobre knjige (u posljednje vrijeme uglavnom one s dječjeg odjela!) kao i glazba, a prednost nad izlascima u zadnje vrijeme dobijaju udobna kućna druženja i izleti s klincima, prijateljima i psima.

Nadamo se da ćete uživati čitajući naš blog, dobiti neku ideju ili inspiraciju, a možda i naučiti nešto novo!


Do čitanja,
MajeZmaje

Izvor slike: Katie Vernon

3 komentara :

  1. welcome to blogging world! :) :) :) :) pretplatila sam se već!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ♫ Bolje Vas našla ♪
    Žao mi je što Vas nisam "otkrila" koji mesec ranije, ali nadoknadićemo to ☺
    Veliki pozdrav i konstatacija da ono što sam videla do sad je......očaravajuće ♥

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!