petak, 2. kolovoza 2013.

PREDSTAVLJAMO: Majin Ukrasni Kutak

Danas vam predstavljamo jednu prekrasnu i svestranu mladu damu čije je ime sasvim slučajno Maja! :) Glavna i odgovorna za Majin Ukrasni Kutak! I ako se pitate, ne, nije nam ime Maja glavni kriterij pri odabiru gošća za ovu rubriku! Da ne dužimo, ova simpatična teta iz vrtića je vješta u svemu što radi, a u to ćete se sasvim sigurnu i uvjeriti iz intervjua koji slijedi! :)


Evo, za početak nam se predstavi! Tko je Maja, s čim se bavi, što je veseli?

Po struci sam odgajatelj predškolske djece i radim u dječjem vrtiću. Uživam u svom poslu jer je zabavan, nepredvidiv, kreativan i pun ljubavi. Drugi dio onog s čime se bavim je izrada nakita i raznih sitnica i ukrasa od fima te vintage frizura. Uživam u glazbi i odlasku na koncerte. Popis meni omiljene glazbe obavezno uključuje Johnny Cash, Jerry Lee Lewis, The Clash, The Doors, The Stooges, Ramones, Misfits te psychobilly bendove kao što su Demented Are Go, The Meteors, Mad Sin, The Creepshow, The Bloodsucking Zombies from Outer Space, HorrorPops. Izrazito uživam u horor filmovima, posebno japanskim, kineskim i korejskim koji su majstori u tom žanru. Obožavam rad Tim Burtona. Ritualno vikende provodim u maratonskom gledanju filmova i omiljenih serija poput House, Fringe, The Walking Dead i još mnogih u društvu svoje ljubavi i životnog partnera koji je ujedno i glavni krivac za većinu glazbe koju slušam. :-)



Kako je nastao Majin Ukrasni Kutak?

U početku sam nakit radila za sebe ili kao poklon dragim prijateljima. Na nagovor prijatelja rodila se zamisao da svoj rad nekako nazovem i pokažem javno. Tako je nastala moja facebook stranica. Za ime Majin Ukrasni Kutak zaslužan je moj dečko.


Od kud ljubav prema 50-ima? Što te privlači tom periodu?

Moja ljubav je ne samo prema 50-ima već i prema 40-ima, 30-ima i posebno 20-ima i flapper djevojkama koje su napravile revoluciju kratkim haljinama, buntovnim stavom i kršenjem ustaljenih normi i predrasuda. To su razdoblja puna glamura, ženstvenosti i prekrasnog dizajna od odjeće do automobila. Ljubav prema tom periodu, posebno 50-ima, je započela odlascima na rockabilly i psychobilly koncerte gdje me je oduševio izgled djevojaka koje su ujedno ženstvene i sa stavom te slušaju dobru glazbu. Privatno nastojim svakodnevno imati vintage frizuru. Volim se uljepšavati svako jutro prije odlaska na posao. Odluka da će takav izgled biti moj stil rođena je prije nekoliko godina tijekom posjeta Sarajevu. Tamo sam prisustvovala vintage radionici koju je vodila Aida Đapo (Idda van Munster) prekrasan pin-up model iz BIH. Ona mi je jedan od najvećih uzora po izgledu ali i stilu života i životnoj filozofiji. Naravno uzore crpim i iz legendi poput Marlene Dietrich, Grace Kelly, Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe. Ne smijem zaboravit moderni pin up model Ditu Von Teese.


Reci nam nešto o nakitu koji izrađuješ! Što sve praviš i koje materijale koristiš?

Izrađujem raznolike stvari, od nakita (naušnice, ogrlice, ukrase za kosu, broševe, prstene) do ukrasa za zid te ukrasnih figurica. Materijal je uglavnom fimo ali ga kombiniram sa ukrasnim trakicama, raznim tkaninama i ponekad drvetom.


Gdje pronalaziš inspiraciju?

Inspiracija mi je psychobilly glazba i filmovi Tim Burtona što je vidljivo u većini mog nakita. Broševi su mi najviše inspirirani pin up modelima pa tako imam kolekciju pin up mornarica broševa i broševa sa pin up djevokama na drvenim pločicama uz koje stoje pomalo izazovni natpisi. O tome što ću izraditi ne razmišljam previše. Zamisao mi dođe sama od sebe dok hodam ulicom, gledam televiziju...


Koji ti je najdraži komad nakita koji si napravila do sada?

Najdraže mi je ono što izradim za sebe. To su mašna za kosu, naušnice i prsten inspirirani Tim Burtonovim Jack Skellingtonom.


Osim što radiš nakit, praviš fenomenalne frizure također u stilu 50ih! Gdje si to naučila?

Puno, puno sam vježbala na sebi gledajući youtube tutoriale. Največa inspiracija mi je tutorial Cherry Dollface. Zahvaljujući njezinim savjetima naučila sam mnoge korisne trikove u izradi takvih frizura.


Koliko su takve frizure zahtjevne, tehnički i vremenski?

Vrlo su zahtjevne na početku. Kad sam tek počela nisam bila baš spretna i frizure bi izgledale nedovršeno. Trebalo mi je puno vježbe i mnogo pogledanih tutoriala. Sad to radim brzo i spretno i rekord mi je 10 minuta za složeniju frizuru. Pokušala sam iz znatiželje napraviti sebi frizuru bez ogledala i bilo je uspješno.


Što misliš, koliko je Pin Up kultura danas popularna u našim krajevima i da li kod nas postoji dovoljno velika potražnja za ‘Pin Up’ specijalizirane frizere?

Pin up kultura i opčenito vintage stil je sadnjih godina sve popularniji. To me jako veseli jer je ponuda takve glazbe, koncerata i festivala sve veća. Na prvu bi rekla da možda još ne postoji dovoljno velika potražnja za pin up specijaliziranim frizerima ali sam promijenila mišljenje nakon VINTAGE NIGHT*music & style* PARTY-a u Buena Vista klubu održanog 25.05. ove godine. Ja sam tamo bila zadužena za frizure i interes je bio ogroman! Čekalo se u redu. Radila sam pet sati u komadu bez pauze. To mi je jedno od najdražih iskustava.


I za kraj, reci nam, gdje sve možemo naći Majin Ukrasni Kutak?

Majin UkrasniKutak možete naći na Facebooku i na moje krpice.hr gdje također imam profil ali skraćenog naziva Ukrasni Kutak. A ako me želite vidjeti uživo i možda mi dati šansu da vam napravim frizuru dođite na RABAC SWING DANCE FESTIVAL od 16-18.08. gdje ću imati radionicu vintage frizura.


********

Nadamo se da ste uživali upoznavajući Maju jednako kao i mi! Bila nam je čast i veselje ugostiti je, i ovakvoj odgajateljici bi i mi svakako prepustile brigu o našim klincima! :) 
A vi brzzzo na njenu facebook stranicu, gdje vas čeka mnoštvo simpatičnog nakita i prekrasnih frizura, a ako ste sredinom kolovoza negdje u blizini, svakako svratite na RABAC SWING DANCE FESTIVAL gdje ćete je naći! :)

Do čitanja, uživajte u vikendu! 
Maja, Maja & Maja  :)

p.s. Sve fotke su u Majin Ukrasni Kutak vlasništvu!

Broj komentara: 8 :

  1. ajme divna je :D

    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. veseli me vidjeti da kod nas ima sve više zaljubljenika u vintage kulturu. divne maje sve tri! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Otkrila sam je i ja pre neki dan i oduševila se tolikom pozitivom :D
    A suncokret minđuše su <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Frizure su mi prekrasne i uvek cu se diviti kako to neko zna talo lepo uraditii.
    Divno je sto ste predstavili svoju Maju :), jer nisam se pre sretala sa njenim divnim radovima.

    Ja se isto nadam da cu uskoro, poceti nesto sa mojom mamom izradjivati, jer ona je stalno za masinom i sva je u sivanju.To bi bio posao iz snova.Dobro, za pocetak neki hobi, pa mozda bude i malo neke srece!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista su prekrasne frizure i nama je misterija kako ona to vješto radi, a nije frizerka po struci! Drago nam je kad možemo predstaviti kreativne ljude i bar malo pomoći da što više ljudi upozna njihov rad!
      Ti bi svakako trebala početi nešto sa mamom raditi, to bi bio pun pogodak! Nadamo se da će to biti uskoro i da ćemo i vas predstavljati! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!