ponedjeljak, 10. ožujka 2014.

DIY: Šeširić sa ušima


E, ovo je još jedan diy koji čeka svoj red već neko vrijeme! Sve je počelo sa slikama simpatičnih šeširića sa ušima koje smo gledale po netu! A onda su stigli i kod nas! Problem je bio u tome što su, ili bili namijenjeni djeci, pa su nam bili premali, ili su bili dovoljno veliki, ali preskupi! Odlučile smo same ga napraviti! Uši smo već puno puta pravile i šile na kapuljače, kape, trake za kosu, tako da to nije bio problem! Malo smo provjerile po ebay-u i našle šešire kakve smo željele u svim mogućim bojama za 30-40 kn! Naručile smo crni! Negdje otprilike u isto vrijeme kada nam je stigao šešir  naišle smo i na ovaj tutorial, koji objašnjava upravo kako sami možete napraviti šešir sa ušima! Naš tutorial je malkoc drugačiji i jednostavniji, a vi sami odlučite koji ćete koristiti! :)


Što vam je potrebno:

šeširić, filc, igla i konac, škare, papir i olovka.


Postupak:

Na komadu papira nacrtajte prednju stranu uha, ovisno o tome kave želite da budu (okrugle, špicaste)! Bitno je samo da vam donji dio bude zaobljen! Preklopite papir preko crteža i nacrtajte stražnji dio uha po prednjem: precrtajte dno i nacrtajte ostatak uz postojeće linije,  samo malo veće!

Izrežite prednju i stražnju stranu uha koje ste nacrtali na papiru!


Presavijte filc i pribadačama na njega spojite izrezane oblike, tako da kada režete, izrežete od jedanput dva komada filca za prednji dio i dva za stražnji dio! 


Uzmite stražnju stranu uha i preklopite je uzduž, pa izrežite male trokutiće kao na slici! Isto ponovite i sa drugom stražnjom stranom!




Spojite rubove izrezanih trokutića sa stražnje strane, a zatim spojite stražnju i prednju stranu tako da vam je lice okrenuto prema licu, a donja strana da ostane slobodna (kao na slici)! Uši možete sašiti rukom ili uz pomoć mašine! Isto ponovite i sa drugim uhom! Kada ste gotovi, uši preokrenite na lice!



Slijedi šivanje ušiju na šešir! Probajte svoj šešir i odredite gdje želite da vam uši stoje, pa to mjesto označite kredom za krojenje! Probajte nekako označiti mjesto za oba uha, tako da vam budu što više simetrična! Prvo sašijte prednju stranu uha:  'polegnite' prednju stranu uha na šešir, tako da je otvor prema vama i sašijte kao na slici! Zatim uspravite uho i precizno sašijte stražnju stranu, tako da se šav što manje vidi! Prije nego počnete šiti drugo uho provjerite da li vam odgovara mjesto na kojem je prvo, da kasnije ne biste morali odšivati oba u slučaju da niste zadovoljni!



I šešir je gotov! :) Na ovaj način možete napraviti uši i za kapuljače ili kapice, za vas ili vaše male šašavce! Mogućnosti su brojne, pa pustite mašti na volju! :)



Kako vam se sviđa tutorial? Da li uopće volite šeširiće sa ušima?
Da li pravite sami svoje asesoare i što ste u zadnje vrijeme pravili?
Zanima nas!

I naravno, ako probate napraviti ovakav šeširić ili nešto slično, pošaljite nam sliku na fejs, voljele bi vidjeti! :)

Pozdrav od Maja!

Broj komentara: 17 :

  1. Fantastican vam je ovaj mali slatkis :))
    Istovremeno je i elegantan i luckast, za svaku priliku!
    Svaka cast na trudu i ideji :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala Hajdi! Mi volimo kad je luckasto! Klinci nam se vesele! ;)

      Izbriši
  2. sladak je šeširić :)
    mada je to više za moju kćerku, za mene nije.
    zadnje što sam napravila za sebe je jedna ogrlica sa vezenim motivom, ali nisam je još uslikala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Uf obožavam tvoje vezene motive, nadam se da ćeš nam uskoro pokazati ogrlicu! ;)

      Izbriši
  3. super ovo izgleda, iako ja baš nisam tip osobe koja bi nosila takav šešir niti bi mi stajao volim to vidjeti na onima kojima to super i stoji :D lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Grrrr, ovo je predivno. Ja bih ga rado nosila, bas je luckast. Ja sam svoj kreativni deo malo zapostavila u poslednje vreme. Imam nekoliko DIY/eva koji cekaju, i nikako da im se posvetim. Sada sam u fazonu recepata i piskaranja. No, polako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Tenksić! A mi te pratimo i čekamo! ;) Samo polako, nejde ništa na silu, bitno je da uživaš! To i samo to! :)

      Izbriši
  5. Kako je ovo samo cakano! Meda medić! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je ovo samo cakano! Kao meda medić. ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam mislila staviti na kapuljaču od zimske jakete, pa nikako se nakaniti. drago mi je da ste napravile tutorial jer nisam ni promislila kako bih to napravila. sad je zima pri kraju, ali neću zaboraviti na ovu ideju.planirala sam napraviti mačje uši, isto tako crne, ali i sa rozim sa prednje strane i napuniti ih punilom za jastuke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eee kad je planova puno, a vremena malo! u svakom slučaju odlična ideja i svakako je treba realizirati, bar do iduće zime! mi smo za uši na sve! ;)

      Izbriši
  8. Sesiric sa usima je uvek tako cute i super izgleda uz mnogo stilove.Najbitnije je da je nesto zabavno, a tako mi izgleda i vasa izrada sesirica :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je, bravo!

    Kod mene, giveaway, prijavi se!!

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2014/03/romwe-giveaway-ii-coco-made-me-do-it.html

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!