nedjelja, 27. travnja 2014.

TOP 5: Tutoriali # 21 (Tina bira)

Danas za vas imamo malo drugačiji 'TOP 5 U TJEDNU' post! Zašto, pitate se? Zbog toga što je ovaj puta najboljih 5 tutoriala za vas odabrala jedna jako kreativna Tina, autorica bloga Moj nakiTIĆ, glavna i odgovorna za brend sličnog imena: nakiTIĆ! Tina nam je već bila u gostima (klik-klik) i jako nam je lijepo bilo surađivati! :) Pogledajmo koji tutići su njoj naj i što nam je o njima rekla!

******************



1. S Božićnih radionica koje smo imali u udruzi u kojoj sam aktivna sam shvatila da ne zna svatko vezati fjok (mašnu), a ovo mi je super fora za one koji žele naučiti!

Eskimimi makes 



2. Genijalan tutorijal koji me je naučio kako raditi gif animacije. Sve je super objašnjeno i lako je pratiti korake!
Hank&Hunt


3. Oduvijek volim papir iako mi se čini da nisam s njime naročito vješta. Origami je jedna od tehnika koje rado učim, a ovaj leptir će biti idući.
goorigami 




4. Tehnika u ovom tutiću je genijalna! Lani sam koristeći je uredila neke natpise za kafić koji smo dragi i ja sređivali!
the ambitious procrastinator  


5. Keks made mi je jedan od dražih hrvatskih blogova jer tamo stvarno uvijek nađem nešto zanimljivo i sa svakim novim Ivaninim postom naučim nešto što nisam znala prije! A čim kupim novi printer moram iskušat ovu tehniku!
Keks made


**********************************

Kako vam se sviđa Tinin odabir?
Da li biste isprobali nešto od ovih prijedloga? 
Što vam se najviše svidjelo?

Nama se ovoga puta najviše svidjela tehnika za pravljenje uzoraka na drvetu i tutić za gif animacije!

Draga Tina, još jednom veliko hvala na suradnji, a vi ako još niste, svratite na njen blog ili nakiTIĆ fejs, sigurno nećete požaliti!


I javite ako ste nešto od tutića isprobali! ;)

Do idućeg posta, kreativan pozdrav od jedne Tine i dvije Maje! :)

Broj komentara: 6 :

  1. Tina je super odabrala, svi tutići su fenomenalni, gif animacija, pravljenje uzoraka na drvetu, zakon.
    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ova dva koje je Martina spomenila sam najviše i koristila! Nadam se da će nekome pomoći, a ja se veselim idućim postovima s ovom tematikom jer tutića nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se! Super je naučiti nešto novo! :) Sigurne smo da će tutići pomoći mnogima, znam da nama jesu! ;)

      Izbriši
  3. Super odabir! pogotovo gif animacija. Baš sam neki dan bila na stop motion radionici, zaljubljena sam u tu tehniku :) hvala curke i vama i Tini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Joj vjerujemo da je bilo super na radionici! :) I nema na čemu, sa naše strane! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!