petak, 23. siječnja 2015.

DIY: Kapa turban


Nosite li vunene kape? Mi smo više nekako za šešire, beretke i vunene trake, ali smo odlučile dati šansu običnoj sportskoj zimskoj kapi, uz uvjet da je malo sredimo! Htjele smo nešto jednostavno, a efektno pa smo se odlučile napraviti turban! Turbane volimo nositi i ljeti i zimi! Ljeti ih obično pravimo od marama,  a imamo i nekoliko turban traka od tkanine koje smo same pravile! Zimi nosimo vunene turban trake koje nam štrika baka ili trake od umjetnog krzna koje smo same radile! Uglavnom, volimo turbane! :) 
Ako imate kapu viška koja čuči u ormaru zaboravljena za čas posla od nje možete napraviti zgodan turban koji će vašem outfitu dati posebnu dozu sportske elegancije! ;)


Što vam treba:

kapa (vunena ili platnena), komadić tkanine u odgovarajuće boje, igla i deblji konac, mašina za šivanje (nije neophodno), škare.


Postupak:

Probajte kapu i na sredini odredite koliko želite da vam bude skupljeno! Skinite kapu, uštipnite ju prstima kao na slici i sašijte taj dio iglom u koju ste uvukli deblji tj. čvršći konac!


Izmjerite otprilike koliki vam je taj sašiveni dio, jer ćete njega prekriti tkaninom! Dužina komadića tkanine neka vam bude nešto veća od izmjerene, a širina oko 6cm!


Preklopite tkaninu uzduž, tako da je naličje sa vanjske strane pa sašijte uz rub i porubite cik-cak bodom kao na slici. Ovo možete napraviti mašinom ili rukom tj. iglom i koncem! Preokrenite tkaninu na lice, šav okrenite da bude na sredini donje strane, ne bočno i uvucite rubove prema unutra!




Okrenite trakicu od tkanine kao na slici i sašijte rub za kapu sa donje strane tj. da se sa prednje strane ne vidi šav. Presavijte trakicu prema dolje i sašijte drugi rub sa unutrašnje strane kape.




I to je to! :)



Volite li nositi turbane?
Kako vam se sviđa ova ideja?
Koji su vam omiljeni zimski modni dodaci?
Da li ste neke i sami pravili?

Ako smo vas zainteresirale za 'uradi sam' asesoare ili općenito 'uradi sam' projekte, linkove možete naći (podvučene) u tekstu ili sa desne strane na blogu! :)

Pišite nam, šaljite fotkice, budite kreativni i uživajte u vikendu!:)

Pozdrav od Maja

Broj komentara: 7 :

  1. Hvala Maje.Ne stoje mi lepo kape ali ovakva kao turban je ekstra.Divna ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super idejica, stvarno! A tako je jednostavna. Ne volim da nosim kape inače, ali ovo mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo mi se stvarno sviđa, a i ne izgleda nimalo komplicirano. Ja sam nosila turbane, ali tako da svežem maramu kao turban, naišla sam bila na youtubu na neki video pa sam se po njemu ravnala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda ova kapca turban na glavi.Bas mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!