nedjelja, 27. rujna 2015.

LISTA ŽELJA: Listopad 2015.

Svaka nedjelja u mjesecu je rezervirana za ono lijepo i zanimljivo što smo našle na internetu, a zadnja nedjelja na mjesecu je uvijek rezervirana za listu želja, tj. listu sitnica koje su nas u posljednje vrijeme oduševile! Kao što znate, uvijek naglasak stavljamo na handmade, jer smatramo da je u takve predmete, uz sav rad uloženo i posebno puno ljubavi! Volimo otkrivati nove male 'brendove', uživati u rukotvorinama i dijeliti ih s vama! Nakon ljetne liste iz kolovoza, danas je ponovo moj red!

Ova Maja želi:

1. 'Tie me' ručno rađenu leptir mašnu! Ovaj modni brend su osmislile i pokrenule tri prijateljice, a osim muških leptir mašni imaju i nešto veće ženske! Iako već posjedujem nekoliko leptir mašni koje sam sama radila, za ovako lijep modni dodatak uvijek će se naći mjesta u mom ormaru! ;)
tie me

2. Nedavno sam isprobala suhi šampon u spreju i mogu reći da sam stvarno zadovoljna djelovanjem! Jedino što me muči je ambalaža i sastav! Kako nakon što potrošim ovaj koji imam ne bi opet imala grižnju savjesti zbog bespotrebnog zagađivanja okoliša i sebe, definitivno naručujem ovaj Hairy Fairy Dust iz Helena Delirium prirodne kozmetike! Baš me zanima kakav je!
helena delirium prirodna kozmetika

3. Teško mogu odoljeti lijepoj keramici, posebno ako je ručno rađena i rukom oslikana, kao ova slovenskog 'polonapolona' brenda! Uz prvu jutarnju kavu iz šalica sa crtežima zanimljivih povijesnih likova dan može samo dobro započeti! Svježije vrijeme je pred nama pa nek ispijanje vrućih napitaka bude posebni užitak!

4. Nimalo skromno, ali sad već neophodno, ikea kivik trosjed! Već jako dugo tražimo trosjed koji će biti dovoljno velik i dovoljno dubok, a pri tome zadovoljavati estetski! Ovaj ikein je najbliže onome što želimo! Nismo još odlučili oko boje, a niti smo se sto posto odlučili za ovakvo ulaganje, ali bakin stari kauč (kojeg ste mogli vidjeti ovdje) je već davno dao svoje! :( Ako se i odlučimo za njega, to će biti prvi kupljeni komad namještaja u našem domu!
ikea




5. I za kraj malo vesele literature u kojoj će mama i sin uživati dok vani pada kiša i kada je pre hladno  za gacanje po blatnjavim baricama! Superglista je nova slikovnica autorice našeg omiljenog Grubzona, Julie Donalsdon, koju je također ilustrirao sjajni Alex Scheffler, a kod nas je možete naći u izdanju Ibis grafike, trenutno po promotivnoj cijeni!
ibis grafika


Iako zbog trenutne situacije i tolikog broja ljudi u našoj blizini koji se svakodnevno bore za opstanak sastavljanje ovog popisa želja nije prošlo bez ogromne grižnje savjesti, ipak sam odlučila objaviti ga, jer, ako ništa drugo, ljude koji rade nešto lijepo i dobro, koji se trude i stvaraju treba podržati, o njima treba širiti riječ! To ne znači da, jednako tako, ne možemo učiniti sve da pomognemo onima kojima je pomoć najneophodnija pa dok uživate u malim luksuzima makar i ovako preko interneta, razmislite kako možete pomoći i učinite to!

Kako vam se sviđa moj današnji odabir?
Kakve su vaše želje za listopad, i općenito?
Da li ste nedavno naišli na nešto što vas je oduševilo?

Pišite nam i uživajte u ostatku nedjelje!

Pozdrav od Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!