utorak, 8. ožujka 2016.

INSPIRACIJA: LEGO Duplo životinje


LEGO kockice su nam omiljene igračke, kao i većini klinaca! Stvarno ne prođe dan da se s njima ne igramo, da ne gradimo i stvaramo nove svjetove iz mašte! Mnogi će reći da su legići skupi, ali uzimajući u obzir koliko pružaju, voljni smo investirati kad možemo! Rijetko koja igračka daje toliko mogućnosti, rijetko od koje igračke možete svaki put napraviti nešto potpuno drugačije, razvijati maštu i kreativnost, logičko razmišljanje i finu motoriku, učiti rješavati probleme i uz sve to se stvarno super zabaviti! Izdržljive su i čvrste pa ćete ih sigurno imati dugi niz godina! Zbog svih ovih razloga mi stvarno volimo naše legiće, a danas ćemo vas pozvati na igru i pokazati vam naše LEGO životinje koje su rezultat jednog super zabavnog popodneva! Inspiraciju za neke od ovih životinja smo našle na LEGO DUPLO facebook stranici, neke širom neta, a neke smo sami sastavili!
Pokušajmo zajedno!

Za početak kralj životinja! :)


Mama i beba slon




Jednogrba deva


























 Noj


Papiga



Gusjenica i puž muž





Krokodil




Opasna pirana



Divlja patkica


Kornjača



Zmaj



Pingvin

























































 Kit


I jedan pijetao za kraj! :)



Kao što vidite, oči na većini životinja smo napravile od bijelih naljepnica na koje smo samo nacrtale točkicu, a sa bojama smo improvizirale kad nismo imale baš ono što smo htjele!

Mi smo se stvarno super zabavili praveći ove životinje i sad su one glavna atrakcija, uz LEGO Duplo prugu i LEGO Duplo 'Psiće u ophodnji' koje smo napravili prije par mjeseci i od tada idu sa nama u kartonskoj kutiji svaki dan kod bake i djede i kući! Iako ni malo ne liče na psiće, malo je reći da su omiljeni! ;)

Ako vam treba ideja kako organizirati igračke svratite na post 'Spremamo igračke', ideje za zabavu sa klincima potražite na oznaci 'aktivnosti', a općenito sve postove vezane za mališane na oznaci 'djeca'! :)

Volite li legiće?
Što najradije vaši mali ljudi od njih prave?
Kako vam se sviđaju naše životinje? Koja vam je naj?


Nadamo se da će vas ove fotografije inspirirati na igru i kreativnost i da ćete se dobro zabaviti! :)

Pozdrav od Maja i podmlatka! ;)

P.S. Iako možda djeluje tako, ovaj post nije sponzoriran, već pokazuje naše iskreno, osobno mišljenje!

Broj komentara: 6 :

  1. Za sad nemam klince al lego i lego duplo su na top listi igračaka kad ih budem imala! Em što razvijaju kreativnost i motoriku kod djece, traju sto godina (ja još imam lego kocke doma koje smo dobili kao mali i kao nove su) em što imaju za sve uzraste ponešto. Kada se usporede s nekim drugim igračkama, bolje uložiti malo više i dobiti kvalitetnije nego kupovati neke jeftinije igračke koje će djeci dosaditi za mjesec dana. Drugi na listi su mi Playmobili, ne znam jel se vi igrate i s njima? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem! :) Većinu ostalih igračaka koje su manje kvalitetne, a cijenom i nisu daleko iza legića, klinci za čas srede! Osobno nisam imala iskustava sa Playmobil setovima, ali sam od nekih ljudi koji su imali i njih i legiće čula da su legići bolji, da bolje prijanjanju i lakše se slažu! :)

      Izbriši
  2. Lego duplo su meni i mojima sestrama i bratu bili najdraže igračke i to su jedine igračke koje su nam roditelji redovito kupovali za rođendane, Božić itd. Nema što nismo radili od njih.
    A mislim da nije niti manje bitno da su izdržljive i daju se lagano oprat :)
    I sad kad navrate mali susjedi ili mini rodbina kod nas volim sjest na pod i slagat kućice i svašta nešto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš to, lako se peru, to sam zaboravila napisati, a stvarno je važno! I kao što kažeš, to su igračke koje često dočekaju neke nove generacije! I mi M.-u uvijek za rođoš i Božić kupimo neki LEGO setić, s tim znam da nećemo pogriješiti! ;)

      Izbriši
  3. Pinovala sam ovaj posto dok smo još bili mali, nismo znali koliko lego može biti fantastičan. Znala sam da će nam jednog dana zatrebati. Sad sam ponovo otkrila ove ideje i jedva čekam da ih iskoristimo, baš ono što nam je potrebno za zanimaciju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš mi je drago da je ovaj post bio nekome od koristi! :) Obožavam legiće jer su toliko raznovrsni i razvijaju maštu! Stvarno genijalan izum! Mi sad već polako prelazimo na male legiće i fascinantno je koliko se u setovima pazi na detalje i do koje mjere su makete razrađene! :) Jedva čekam Božić! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!