nedjelja, 11. rujna 2016.

LISTA ŽELJA: Rujan 2016.

Stigla nam je prva jesenska lista želja! Rujan uvijek doživljavamo kao nekakav novi početak, s godišnjeg se vraćamo na posao, djeca se vraćaju u vrtić i slijede nam uobičajene dnevne obveze. S novim početkom dolaze i nove želje - obnovili bismo malo jesensku garderobu, ljetnu kozmetiku zamijenili onom koja nam više odgovara u hladnijim mjesecima, kupili nešto novo za dom kako bi nam bio ugodniji i udobniji, opskrbili se knjigama koje ćemo čitati za kišnih dana...Želja je puno, a ovaj put sam izdvojila samo nekoliko!

1. Slučajno sam naišla na haljinu dizajnerice Anite Pokrivač i čini mi se odlična za jesen, rukavi su predobri! Haljina je iz nove jesenske kolekcije, a jedna sličnu možete i osvojiti pa požurite i posjetite njenu facebook stranicu Anita Pokrivač Design!
Anita Pokrivač Design

 2. Oduševile su me majice hrvatskog brenda Sugar Ants iz kolekcije Animal Utopia! Bijeli t-shirt s odličnim ilustracijama životinja i porukom - dobitna kombinacija ako se mene pita! Teško se odlučiti za jednu, a u ponudi su i platnene torbe s istim motivima pa je dilema još veća!
Sugar Ants

 3. Nakon Doma gospođice Peregrine za čudnovatu djecu i Šupljeg grada, napokon je izašao treći dio ove priče Ransoma Riggsa pod nazivom Knjižnica duša koji jedva čekam pročitati! Ugledala sam je prije par dana u izlogu Školske knjige i zaključila kako bi mi baš tako nešto sjelo za kišnu jesenske dane. Osim knjige, željno iščekujemo i film snimljen po prvoj knjizi u režiji Tima Burtona koji stiže vrlo skoro!
Školska knjiga

4. Kako sve ranije počinje padati mrak tako ćemo sve više vremena provoditi u kući pa mi je važno stvoriti ugodnu kućnu atmosferu u svježim jesenskim večerima. Već sam se opskrbila Ikeinim mirisnim svijećama, a željela bih osvježiti i jastučiće u dnevnom boravku pa mi je zapeo za oko novi Ikein materijal s mačkicama! Možda mačkice s jastučića prijeđu i na zavjese!;)
Ikea

5. I za kraj sam ostavila tenisice Pull&Bear kakve mi baš trebaju za jesen, kombinacija boja je odlična! Nadam se da jedne u veličini 37 čekaju baš mene! ;)


Što si vi želite za nadolazeću jesen?

Uživajte u prekrasnoj nedjelji,
Maja

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!