četvrtak, 29. prosinca 2016.

ČITAMO: Podvodna priča


Nedavno nam je poštom, ravno iz Ibis grafike, stigla još jedna prekrasna slikovnica litavskog ilustratora i autora Kestutisa Kasparavičiusa! Vjerujemo da sad već kada vidite ovo neobično i teško izgovorljivo ime, znate da Vas čeka prava poslastica! I ne samo Vas, već i Vaše klince! ;) Radi se o novom izdanju koje nosi naslov Podvodna priča. Kao što prema naslovu možete pretpostaviti, radnja je smještena u morske dubine gdje vrijedne ribice brinu da sve bude tip-top! Neke od njih spašavaju nasukane brodove i podmornice, neke na mjesto vraćaju odbjegle otoke, neke usmjeravaju uzburkane valove, a neke rastjeruju tamne oblake i vraćaju Sunce na nebo, ako bi ono slučajno tijekom oluje upalo u more! Svaka ribica ima svoj zadatak koji savjesno ispunjava, a kada se ribice konačno odluče otići na zasluženi odmor, u pomoć im stiže jedna spretna hobotnica!



Kao i u svakoj slikovnici Kestutisa Kasparavičiusa s kojom sam se susrela, likovi su razrađeni do detalja, a priče neobične, šašave i zabavne pa plijene pažnju čak i najvećim vrtiguzima! ;) Ipak, u svoj svojoj šašavosti imaju neku dozu realnosti zbog čega ćete lako povjerovati da je taj bajkoviti svijet stvaran i da sve uistinu i jest onako kako to autor opisuje! Tome naravno pomažu čarobno lijepe ilustracije od kojih je svaka pravo malo umjetničko djelo! Pogledajte samo te valove na fotografiji iznad! Meni bi već samo oni bili dovoljni da poželim vidjeti i pročitati svaku pojedinu slikovnicu ovog autora! Iako mi je kroz ruke prošlo stvarno puno lijepih knjiga za djecu, slikovnice Kestutisa Kasparavičiusa su zaista posebne!



U izdanju Ibis grafike, osim Podvodne priče, naći ćete još deset knjiga ovog autora, od kojih smo vam naslove Zec Mrkvus Veliki i Vrtlar Florijan već ranije predstavile. Uz njih, ova izdavačka kuća objavljuje i slikovnice našeg omiljenog dvojca kojeg čine Julia Donaldson i Axel Sheffler, najpoznatijih po seriji slikovnica o Grubzonu! Sve su to dovoljni razlozi da ih posjetite! Osim toga, na njihovoj web stranici ćete često naći popuste pa svakako provjerite s vremena na vrijeme i popratite ih na facebook-u da vam nešto ne promakne! ;)



Mi smo ovu slikovnicu pročitali dva puta za redom čim smo je dobili, a sigurna sam da će i vaše klince oduševiti! Iako je nešto duža, vjerujem da ćete i čitajući ju trogodišnjacima uspjeti doći do kraja u jednom navratu, a kod onih starijih se pripremite na raspravu i hrpu pitanja o morskim dubinama i njihovim stanovnicima. 

Za sve dodatne informacije svratite na web stranicu Ibis grafike gdje ćete uz velik izbor knjiga za djecu na hrvatskom i engleskom jeziku naći i knjige za odrasle! 

Što kažete, kako vam se sviđa?
Da li ste već imali priliku čitati Podvodnu priču ili neku drugu slikovnicu Kestutisa Kasparavičiusa? 
Koja vam je omiljena?
Koje slikovnice bi sami preporučili?

Šaljite mi svoje prijedloge i uživajte u nekom zabavnom štivu! ;)

Pozdrav od Maje

2 komentara :

  1. Ja sam zaljubljena u vaše preporuke!
    Kada sam letos bila u Makarskoj, nisam se mogla odlučiti šta da uzmem, a da nije SVE! Imate zaista sjajna izdanja, a posebno mi se sviđaju vaše preporuke.
    Nema druge - ili da vam dolazim češće, ili da aktiviram goluba pismonošu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Jasmina, tvoj komentar me baš razveselio! Jako mi je drago da ti se sviđaju naše preporuke, pogotovo ako je mališa zadovoljan! ;) Imamo isti problem, stvarno je previše divnih izdanja i teško je ne pretjerati u šopingu! ;) Uživajte u čitanju! <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!