četvrtak, 5. siječnja 2017.

PREDSTAVLJAMO: Baby LeKa

Danas u gostima imam jednu simpatičnu, kreativnu i vrijednu mamu koja je hrabro krenula u poduzetnički svijet i od hobija stvorila svoj brend - Baby LeKa! Sve što radi, radi s velikom ljubavi i pažnjom što je izrazito važno jer stvara za naše mališane. Pokrenuti uspješan posao i krenuti od nule nije ni malo lako, a uspjeti ga održati je još teže! To znači da uistinu imate kvalitetne proizvode i da ste zaslužili povjerenje kupaca ne samo onim što nudite već i svojim odnosnom prema njima! S brendom Baby LeKa dobit ćete sve to, što je dovoljan razlog da upoznamo glavnu i odgovornu osobu koja stoji iza svega - Branku! Krenimo!:)



Za početak nam se predstavi, tko stoji iza brenda Baby Leka?

Iza brenda Baby LeKa stoji Branka, diplomirana ekonomistica, mama, koja je nakon porodiljnog ostala bez „stalnog i sigurnog“ posla i igrom slučaja svoj hobi pretvorila u posao.


Kako bi opisala svoj brend? Što se sve nalazi u ponudi?

Kad razmišljam o svojim proizvodima i onome što želim ponuditi, na prvom mjestu su mi kvaliteta i funkcionalnost. Baby LeKa je brend modnih dodataka za djecu i majke, a ja želim da ti dodaci budu nosivi čim duže i na čim više načina. Kako sam i sama roditelj, svjesna da djeca sve brzo prerastu, svakom proizvodu pokušavam dati neku „dodanu vrijednost“ kako bi bili duže iskoristivi ili na više načina. U ponudi Baby LeKe nalaze se kapice, slinčeki, trakice za kosu, ljetni šeširići, ruksaci za djecu i mame, marame za dojenje, dekice, didaktičke igračke, podlošci za kolica. Ponuda se često nadopunjava novim dodacima, prema potrebama mojih kupaca a i moje djece koji su mi glavni modeli za smišljanje novih proizvoda.



Kako je počela tvoja priča sa izradom modnih dodataka?

Prije sedam godina završila sam kvalifikaciju za poslove šivanja i krojenja. Uvijek me nešto vuklo ka šivanju i drugim vrstama kreativnog izražavanja. Kako me nitko u obitelji nije mogao podučiti, tečaj je bio logičan izbor. Od tada pomalo šijem za osobnu upotrebu, ali obzirom da sam radila, uz malo dijete, mašina je uglavnom skupljala prašinu. Sve se nekako pokrenulo u drugoj trudnoći, kada je stara Bagatova Danica konačno došla u prvi plan. Trebalo je par sitnica za bebu, a istovremeno je među mojim prijateljicama i susjedama bio pravi „baby boom“. Izrađivala sam dekice, slinčeke i trakice za kosu za poklone. Reakcije su bile odlične. Kad sam doživjela neugodno iskustvo otkaza nisam puno razmišljala o opcijama već sam odlučila pokrenuti vlastiti brend i svoj hobi pretvoriti u glavno zanimanje.




Čime se još baviš osim Baby LeKa brendom?

Mlada riječka slikarica Lola Žeželić i ja zajedničkim snagama razvijamo brend ručno oslikanih torbi pod nazivom RijeČke. To je jedna sasvim drugačija priča, tu potpuno uranjamo u svijet mašte, bajki i stripova, gdje Lola svoje ideje i zamisli prenosi na platno a ja sve začinim dodajući materijale čime se stvara jedna prava mala čarolija. Svaka torba je unikatna i neponovljiva. Cilj nam je bio stvoriti nosivu umjetnost i nadam se da ćemo uspjeti u tome.


Odakle crpiš inspiraciju?

Inspiraciju crpim od svuda. Djeca su mi velika inspiracija, ali i moji kupci i njihove potrebe. Istražujem i na internetu ali svemu pokušavam dati neki svoj osobni pečat i stvoriti prepoznatljiv stil.



Kako teče proces od vizije do realizacije pojedinih proizvoda? Kako biraš materijale s kojima radiš?

Taj proces nekad traje nekoliko dana, nekad nekoliko mjeseci. Kad nešto zamislim, pokušavam pronaći ili napraviti odgovarajući kroj. Zatim sašijem nekoliko primjeraka, gdje se najbolje vide nedostaci i mogućnosti unaprjeđenja. Kad proizvod smatram usavršenim, ponudim ih kupcima uz paletu uzoraka koji se mogu izabrati jer uglavnom radim po narudžbi. Materijali su tu vrlo bitni. Uglavnom radim sa pamučnim materijalima, a kroz isprobavanja različitih dobavljača odlučila sam se za jednog domaćeg dobavljača vrlo kvalitetnih, certificiranih tkanina, i nekolicinu dobavljača iz EU u čije tkanine imam povjerenja i koje su se pokazale postojanima bojom i kvalitetom uz sve certifikate koji su bitni kad radite s proizvodima za malu djecu. Kod osmišljavanja proizvoda odmah mi se upale i oni majčinski alarmi pa zaista pazim da je sve što radim sigurno za naše najmanje.



Što ti je najvažnije kod izrade, na što posebno paziš?

Šivanje je takav posao da se zapravo mora paziti na sve. Na kvalitetu materijala, na kvalitetu kroja, na samu izradu.  Ako nije dobro iskrojeno, neće biti dobro ni sašiveno. Još puno moram učiti o ovom poslu ali pazim na svaki segment izrade.


Što smatraš da je ključno za uspjeh jednog malog brenda?

Kvaliteta, cjenovna pristupačnost i zrno sreće.



Kakvi su planovi za budućnost?

Planovi su vedri i optimistični, a nadam se i ostvarivi!

I za kraj nam reci gdje sve možemo naći Baby LeKa proizvode?

Baby LeKa proizvode za sad možete naći na istoimenoj Facebook stranici a radimo i na proširenju ponude kroz druge, prvenstveno online kanale.



**********

Kao što ste mogli pročitati, Branka ne samo da stvara pod imenom Baby LeKa već ima još jedan projekt zajedno sa slikaricom Lolom Žeželić pa ako nemate mališane koje bi mogli počastiti nekim zgodnim Baby LeKa komadom, svratite na RijeČke facebook, možda vam se svidi neka unikatna platnena torbica! Čak i da trenutno ne planirate ništa kupovati, svratite i podržite ove brendove svojim lajkom ili proširite riječ - svi likovi su u tekstu! Sigurna sam da će vam praćenje ovih stranica kad tad dobro doći, ako ne za vas ili vaše mališane onda kao super zgodan i kvalitetan dar za koji možete biti siguran da nije masovno proizveden i sumnjive kvalitete! :)

Sviđa li vam se ovo što ste vidjeli?
Da li ste već imali prilike kupiti nešto od brenda Baby Leka ili brenda RijeČke?
Imate li naviku kupovati od malih, handmade brendova?

Podržite, pišite i uživajte u ostatku dana! :)

Pozdrav od Maje i Branke

P.S. Sve fotke su u vlasništvu brenda Baby LeKa, a napravljene su u studio Orda's Photography.

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!