nedjelja, 15. siječnja 2017.

TOP 5: Street style # 64

U ovu godinu sam ušla kao jedini autor Maje Zmaje bloga, što znači da preuzimam 'Street style' kategoriju koju je do sada radila druga Maja. Znam da bi trebalo biti super lako odabrati 5 outfita koji su mi se u proteklih mjesec dana najviše svidjeli, ali kada pratite svega nekolicinu 'fashion' blogova onda to već prelazi u izazov! Ako je ideja ove kategorije birati outfite koje bi i sama nosila, još sam u težoj situaciji, jer iako mi je stil blogerica koje pratim estetski ugodan, ne poklapa se nužno sa mojim stilom. Da ne duljim, potrudit ću se biti što vjernija sebi u odabiru, ali neću izostavljati kombinacije koje su mi posebno lijepe, samo zato što možda ne pristaju u moju garderobu. Kompromis kuću gradi! ;) Krenimo!

1. Za karirano sam uvijek, a posebno u hladnije doba godine! Super jednostavna i udobna kombinacija koju osim uzorka podiže i šešir. S obzirom na minus, kratku jaknicu bi zamijenila nekom super toplom do ispod koljena, a gležnjače bucama, jer sam totalno zimogrozna! ;) 
2. Ok, ovu kombinaciju sam možda odabrala jer je fotkana u zabavnom parku inspiriranom filmovima o Harry Potteru (The Wizarding World of Harry Potter), ali ovo je definitivno nešto što bi nosila! Uz dodatak termo štrampli, debele zimske jakne i buca, naravno! ;)
noelle's favorite things
3. Volim kada se fini komadi odjeće, kao što je ova lijepa plisirana suknja čokoladne boje, kombiniraju u sportskim ili casual varijantama zbog čega mi je i ovaj outfit zapeo za oko!
4. Samt mi je definitivno tkanina koju povezujem sa zimom i jeseni, a ova haljinica, tipična za 90e, mi je jako slatka, posebno u toj boji i baš mi nekako savršeno paše uz pruge!
steffy's pros and cons

5. I za kraj košulja sa zanimljivim uzorkom i treger šos, što me podsjeća da već neko vrijeme planiram pokušati sašiti sličnu haljinicu, a nikako da uhvatim dovoljno vremena! One koje posjedujem sam 'prerasla' u trudnoći, na žalost! ;)
a clothes horse
Kako zimi obično gledam da mi je što toplije i udobnije, za dnevne outfite biram obične, jednobojne pamučne haljine koje kombiniram sa suknjama, vestama, prslucima ili ih nosim ispod pletenih haljina! Na taj način sa samo nekoliko osnovnih komada možete napraviti mnoštvo kombinacija, što mi je u biti i najdraže, jer pokušavam smanjiti količinu odjeće koje posjedujem i rasteretiti ormar! ;)

Što vi najradije nosite zimi?
Kako vam se sviđa moj današnji odabir?

Javite se i uživajte u ostatku nedjelje!

Pozdrav od Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!