nedjelja, 12. veljače 2017.

TOP 5: Street style # 65

Zadnji put sam se stvarno namučila kod odabira pet meni naj outfita za 'Street style' post, jer je to bio prvi post iz ove kategorije koji sam radila! Kao što sam rekla, nemam neku bazu fashion blogova, ali kroz istraživanje sam ipak uspjela naći nekolicinu koji mi se sviđaju, što znači da ćete, neko vrijeme bar, ovdje viđati jedne te iste blogerice! Nadam se da mi nećete zamjeriti! ;) Da ne duljim, krenimo! 

1. U mojoj se garderobi nalaze jedne jeans i jedne ljetne hlače i stvarno ih rijetko nosim, ali samo zato što sam prelijena tražiti i isprobavati! Da nisam, ovakva jednostavna kombinacija bi mi bila skroz ok!
le happy

2. Slična kombinacija samo malo toplija! Ciglasta boja jaknice mi se baš sviđa, ali za rolke nemam dovoljno živaca i ful mi smetaju! Osim toga, sve pet! ;)
dresse on a clothesline

3. Prije trudnoće sam rado nosila tregerice, ali kako u te više ne stanem, jednostavno sam odustala! ;) Ipak, ova kombinacija mi je sjajna!
steffy's pros and cons


4. Jednostavna i udobna kombinacija bijele košulje i pletene široke haljine je definitivno po mom ukusu! Sviđam!
okay andie
5. I za kraj, malo kariranog uzorka! Haljine zauzimaju najveći dio mog ormara i u njima se najbolje osjećam, a ova mi je baš lijepa!

my little icecream

Iako je malo zatoplilo, i dalje mi je pri odabiru prioritet da se ne smrznem! ;) Pri tome se trudim oblačiti slojevito jer sam na poslu do podneva već obično u kratkim rukavima! Osim toga, trenutno pokušavam bilježenjem odjeće koju stvarno nosim i kombinacija u kojima se dobro osjećam napraviti reda u garderobi i odvojiti ono što mi samo zauzima mjesto! Ako i sami imate problema sa pretrpanim ormarima, savjetujem Vam da pročitate ovaj post sa bloga 'Organizirajte se!' kako bi se motivirali da krenete i nađete sistem koji vama odgovara!

Što kažete na moj današnji odabir?
Koje fashion blogerice ili blogere pratite?
Koga bi mi preporučili? 

Uživajte u ostatku nedjelje i hvala na posjeti! <3

Pozdrav od Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!