utorak, 25. travnja 2017.

RECENZIJA: INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica, pakiranje i vrećica za čuvanje
Iako različitih dimenzija, kapaciteta i tvrdoće, većina menstrualnih čašica je sličnog dizajna. U moru sličnosti izdvajaju se upravo čašice švedskog brenda INTIMINA - Lily Cup i Lily Cup Compact. Kada sam tijekom istraživanja ugledala Lily Cup izgledala mi je tako elegantno naspram drugih čašica. Bila sam sigurna da je udobna jer mi je djelovalo kao da svojim linijama savršeno prati anatomiju ženskih intimnih dijelova. Lily Cup Compact čašica čija je posebnost da se može sklopiti i spremiti u malu plastičnu kutijicu privukla me svojom praktičnošću. Upravo zbog mog oduševljenja ovim čašicama, bila sam presretna kada su mi se obratili iz INTIMINE s ponudom da isprobam njihove proizvode koji su od nedavno dostupni u hrvatskim ljekarnama i dm trgovinama! Ako blog pratite i na društvenim mrežama znate da sam u paketiću dobila Lily Cup B u kompletu sa malom antibakterijskom vrećicom za čuvanje i korisničkim priručnikom te Kegel Smart uređaj za vježbanje mišića dna zdjelice o kojem će biti više riječi u nekom od narednih postova!  

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica

Razlozi za menstrualnu čašicu

Pitate se zašto uopće koristiti menstrualne čašice umjesto jednokratnih uložaka i tampona? Zato što su ekološki prihvatljive i drastično smanjuju količinu otpada koju proizvodimo. Zato što nisu tretirane kemijskim tvarima čije je djelovanje na organizam štetno ili u najmanju ruku upitno. Zato što dokazano smanjuju neugodne mirise i osjećaj suhoće koji uzrokuju tamponi, a prema mnogim iskustvima smanjuju i grčeve, obilnost te vrijeme trajanja menstruacije. Također, mnoga iskustva govore o tome da prelazak na menstrualnu čašicu može smanjiti pojavu gljivičnih oboljenja intimnog područja, ali za to još ne postoji znanstvena potvrda. Svaki od ovih razloga je po meni dovoljan da menstrualnim čašicama date šansu te da jednom zauvijek kažete zbogom zagađivačima prirode i zdravlja u obliku jednokratnih uložaka i tampona!

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica 

Posebnosti Intimina Lily Cup čašice

Ono što razlikuje Lily Cup od ostalih čašica na tržištu su čiste linije i ukošeni otvor bez obruča dizajniran tako da sprječava izlijevanje. Iako nema obruč, otvor ove čašice ima pojačanje koje osigurava dobro prianjanje za stjenke rodnice uz najveću moguću udobnost. Lily Cup je napravljena od visoko kvalitetnog silikona medicinske čistoće koji je brušen do savršenstva i na dodir prekrasno baršunast, a ne sadrži lateks pa je čašica pogodna i za osjetljive osobe. Na njoj nećete naći nikakve oznake, niti rupice kao kod većine drugih čašica, a jedini nabori se nalaze na zadebljanom donjem djelu koji služi za vađenje. Čašica je iznimno meka, ali ima pojačanje uzduž prednje i stražnje strane što olakšava umetanje. Lily Cup A (promjer 40 mm, dužina 78 mm, zapremina 28 ml) namijenjena je ženama koje nisu rodile ili su rodile carskim rezom, a Lily Cup B (promjer 43,5 mm, dužina 78 mm, zapremina 32 ml) ženama koje su rodile vaginalno ili imaju oslabljene mišiće zdjelice. Lily Cup čašice možete nositi do 12 sati, a pogodna je i za žene sa obilnijom menstruacijom. 

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica





INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica

Pozitivno iskustvo

Iako sam znala da je Lily Cup namijenjena ženama sa cerviksom koji se nalazi na većoj visini, planirala sam skratiti držak prema uputama i vjerovala sam da će to biti dovoljno. Ipak nisam računala na to da će mi se grlić maternice drastično spustiti nakon prvog dana menstruacije zbog čega nije bilo šanse da ova čašica postane moje rješenje za one dane u mjesecu! Nakon početnog razočaranja, razveselilo me što ću Lily Cup moći pokloniti mojoj priji koja je taman počela razmišljati o prelasku na menstrualne čašice! Zamolila sam ju da mi nakon dva ciklusa u što više detalja ispriča svoje dojmove koje ću u nastavku prenijeti.

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica

U uputstvima i na INTIMINA stranici možete pročitati da je Lily Cup jedina čašica koja se može smotati tako da bude istih dimenzija kao tampon što je istina, ali ako ju planirate umetnuti tako savijenu, moguće je da ćete imati problema sa otvaranjem. Ipak smatram da to i nije toliko bitno jer je čašica normalnih dimenzija i može se umetnuti bez problema i drugačije savijena. Nakon isprobavanja različitih načina savijanja, prijateljici koja je bila zadužena za testiranje najboljim se pokazao tzv. 'punch-down fold' pri čemu niži dio čašice pritisnite prema dolje i zatim spojite bočne stranice (uputstvo u slikama ćete naći u korisničkom priručniku koji dolazi uz čašicu). Kada se u potpunosti otvori, čašica uopće ne curi, ali za to treba malo vježbe ako ste početnik. Općenito, za mekše čašice je karakteristično da će vam trebati nešto više truda oko otvaranja, ali prednost je što nema pritiska na mokraćni mjehur što zna biti slučaj sa tvrđim čašicama. Čašica je iznimno udobna, a držak stvarno mekan pa ne smeta bez obzira na položaj tijela. Kao što sam već spomenula, u uputstvima piše da čašicu možete nositi do 12 sati, a kod prosječno obilnog krvarenja nije se napunila niti nakon 8 sati nošenja. Ako imate obilne menstruacije vjerujem da rub protiv prolijevanja posebno dobro dođe, ali o tome ne mogu iz iskustva, tj. iskustva iz druge ruke! :) Čašica dobro prianja, ali se dosta lako vadi. Dovoljno je da pritisnete malo iznad zadebljanja na dnu kako bi popustili vakuum i zatim povučete. Nemojte vaditi čašicu samo povlačenjem za držak jer nećete biti sretne! ;) Kao i kod drugih čašica, Lily Cup se održava iskuhavanjem 5-8 minuta prije korištenja te pranjem tijekom uporabe i to vodom, blagim sredstvima za čišćenje ili specijaliziranim sredstvima za čišćenje koje možete naći u INTIMINA web trgovini ili na prodajnim mjestima INTIMINA asortimana. Kako nema rupice, nećete morati voditi računa o temeljitom čišćenju istih što ponekad zna biti problem, ali ne zaboravite dobro očistiti čašicu ispod ruba! Osim toga, čišćenje olakšava i činjenica da na čašici nema apsolutno nikakvih nabora! 

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica

Slušajući iskustvo prijateljice, moje početne pretpostavke o udobnosti ove čašice su potvrđene i zbog toga mi je još više žao što ovakva čašica ne postoji i za nas sa niskim cerviksom! Osim toga, kako su mi mišići dna zdjelica natprosječno slabi zbog teškog poroda i općenitog izbjegavanja nekog intenzivnijeg bavljenja sportskim aktivnostima, vjerujem da bi mi promjer čašice možda bio premali, ali trenutno na tome intenzivno radim u čemu mi uvelike pomože INTIMINA KegelSmart uređaj za vježbanje i već uočavam napredak! Za slučaj da imate niži cerviks (kako ga izmjeriti pogledajte ovdje), predlažem da se ipak odlučite za Lily Cup Compact koju bi i sama rado isprobala zbog pozitivnih recenzija koje sam pročitala, ali prvenstveno zbog činjenice da se sklapa i sprema u malu kutijicu! :)

INTIMINA Lily Cup menstrualna čašica i vrećica za čuvanje

Ako sam vas zainteresirala i mislite da bi vam Lily Cup odgovarala, ove čašice možete kupiti u ljekarnama, u dm - drogerie marktu te na ovom linku!

Da li ste već isprobali neku od INTIMINA čašica?
Kakvi su vaši dojmovi?
Koje je vaše mišljenje o čašicama i da li bi ih koristile ako već niste?

Voljela bih čuti vaše mišljenje!

Hvala što ste svratili i ugodan ostatak dana vam želim! :)
Maja

P.S. Ovaj post je napravljen u suradnji sa INTIMINA brendom od kojeg sam čašicu dobila u zamjenu za recenziju, a sve napisano je moje osobno i iskreno mišljene, odnosno mišljenje moje prijateljice koja je čašicu umjesto mene testirala!

Broj komentara: 11 :

  1. Wow blago vama, sto su vam casice dostupne! Nadam se da ce doci i u Srbiju. Kod nas su jako kratko bile dostupne MeLuna casice, i to samo zbog entuzijazma jedne devojke. Ja sam pisala o vec dve casice. Obozavam ih. Zivot su mi promenile! Pre mesec dana sam u apoteci u Spaniji kupila Lily Cup Compakt i obozavam je!!! Neckala sam se koju da kupim od dve Lily casice, ali imam jako nizak grlic materice i ova koju si ti probala bi mi bila prevelika cak i ako isecem kraj. Compact je malo kraca i nju vec mogu knap da koristim. I ja planiram o COmpact varijanti uskoro da pisem. Verujem da je i ta koju ti imas predivna. Super im je materijal, mnogo mi se svidjaju. Pa...nadam se da ce se pojaviti i u Srbiji, da devojke mogu da ih kupe u apoteci. Cesto me pitaju kada procitaju moje recenzije gde mogu da kupe casice u Srbiji, i uvek mi bude veoma zao da im kazem...nigde. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, na sreću kod nas su čašice puno dostupnije u zadnje vrijeme što je, vjerujem, i razlog da se sve više žena odlučuje za njih, a da olakšavaju menstruaciju, to je činjenica! :) Ja također imam super nizak cerviks što mi donekle ograničava izbor, a Lily Cup originalna verzija je stvarno za visoko položen grlić maternice pa je na žalost nisam mogla koristiti! Baš me zanima tvoje iskustvo sa Compact čašicom i veselim se recenziji! Hvala što si svratila! :)

      Izbriši
  2. Ja koristim casicu ali ne od Intimine. Zao mi je samo sto na casicama ne pise i jako bitan detalj.. recimo netko sa jako niskim cerviksom ne moze koristiti lily.. kao recimo ja.. treba zene prvo educirati i savjetovati im da si same ili kod ginekologa izmjere visinu cerviksa.
    Inace.. casice su zakon.. drago mi je da sam otkrila samo mi je zao sto nisam ranije.. jedna rijec.. SLOBODA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako! Vrlo je važno da se žene informiraju što je u neku ruku i bila poanta ovog posta. Čašice postoje i koriste se već duži niz godina, a tek nedavno su postale popularne u širim razmjerima i to zato što se počelo više pisati o njima! Na sreću ja sam imala iskusnu prijateljicu koja mi je pomogla savjetima kada sam sama krenula u istraživanje koja čašica bi mi odgovarala, ali u suprotnom bi mi trebalo stvarno puno vremena da dođem do informacija i da sve pohvatam! :) Zbog toga sam se trudila da ovaj post i onaj prethodni o mč pruže dovoljno informacija i linkova za djevojke i žene koje tek počinju istraživati ovu opciju! Hvala na čitanju! :)

      Izbriši
  3. Meni procuri kraj te casice svaki put. Ne kuzim sta radim krivo. Da li je bitno kako je okrenuta , tj.da li je onaj duzi kraj okrenut prema gore ili dolje? Zapravo probala sam oba nacina i procuri mi. Uzela sam onu vecu za zene koje su rodile al sve mi se cini da mi je prevelika pa se ne otvara do kraja, ili sam samo debil za umetanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je kako je okrenuta, onaj viši dio ide nazad (ima objašnjenje u uputstvu), ali ako ti svejedno procuri, onda je nešto drugo u pitanju! Postoji mogućnost da ti se čašica ne otvora u potpunosti i ne napravi vakuum sa stjenkama rodnice! To možeš provjeriti i tako da čašicu pokušaš zavrtjeti oko svoje osi, ako ide lako moguće je da nije skroz otvorena i da zbog toga curi! U tom slučaju pokušaj neki drugi fold pri umetanju! Na žalost vrlo je teško ovako procijeniti u čemu je problem, ali često problemi sa curenjem prođu nakon što se izvježbamo! Držim palčeve da ti uspije! <3

      Izbriši
  4. Koja je razlika između Lily cup i Lily cup compact čašice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razlika je u dimenzijama, Lily cup čašica je namijenjena osobama sa visoko položenim cerviksom, dok Lily cup compact mogu i osobe sa cerviksom na srednjoj visini. Također, Lily cup compact se može sklopiti i spremiti u malu kutijicu pa je dosta praktična.

      Izbriši
  5. Na amazon prime ima snizena Lena čašica,ali piše da ne dostavljaju u Rh.Kako da dođem do nje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se tu ne može ništa napraviti ako ne dostavljaju u Hrvatsku! Savjetovala bih Vam, ako ste na facebook-u, da se priključite u grupu PU-Platneni ulošci i MČ-Menstrualne čašice za žene (https://www.facebook.com/groups/1520428401593736/) jer tamo često budu grupne narudžbe pa se čašice mogu kupiti povoljnije!

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!