utorak, 11. travnja 2017.

TOP 5: Street style # 67

Od zadnjeg street style posta, oduševljenje oko toplijeg vremena je malo splasnulo, jer me je baš gadno uhvatio proljetni umor! Nisam sigurna da li je to od previše jurcanja i početnog entuzijazma zbog kojeg sam si zadala više nego sam u mogućnosti napraviti ili moj organizam jednostavno tako reagira na nagle promjene vremena. Uglavnom, u trenucima kada nemam volje najčešće biram tamnije boje ili crno bijele kombinacije pa je takav i moj današnji odabir! Za kraj sam ipak ubacila malo veselije oufite, da nas inspiriraju i poprave raspoloženje! ;)

1. Prugasti kombinezon u ovoj kombinaciji izgleda skroz udobno, a opet nekako elegantno. Iako bi ja u ovakvom kombinezonu izgledala kao američki zatvorenik iz 20ih godina prošlog stoljeća, ne znači da se ne mogu inspirirati izgledom! ;)
janka topanka

2. Vjerujem da svi imamo nekakve odjevne kombinacije koje su nam omiljene, neke komade odjeće koje najradije nosimo, a za mene je to nešto ovako! Haljina i vestica na kopčanje, čizme kad je hladnije, Mary Jane marte kad je toplije i obavezna marama. I to je to, nema razmišljanja i muke oko toga što ću obući!
l'usine a bulle

3. Za slučaj da bi se u skorije vrijeme morala srediti, odabrala bi neku ovakvu vintage haljinu sa spuštenim rukavima! Crnu, naravno! Sva sreća pa mi je prva prilika za svečanu haljinu tek sredinom svibnja pa još ne moram paničarit jer nemam što obući! I da, ova kombinacija mi je posebna upravo zbog ovih sjajnih sandala. Da je gospodična na nogama imala neke fine štikle, definitivno ne bi zaokupila moju pažnju!
jessica gutteridge

4. Kao što sam u uvodu i obećala, da ne bi sve bilo crno-bijelo ili nedajbože samo crno, na listu dodajem malo boje! Obična plava košulja-haljina, ravne cipele i kapa su nešto što bih svakako nosila i što nosim! Ovakve haljinice su zakon jer ih možete kombinirati na puno načina pa od nekoliko osnovnih odjevnih komada uvijek imate novi outfit
anna hurricane

5. I za kraj još malo boje (da li se boja pozadine računa?) i nešto ful slatko - mačkasta jeans jakna! Ovakvu jaknu definitivno možete napraviti i sami tako da na leđa obične jeans jakne izvezete oči, njuškicu i brkove, ili da ih isprintate na transfer papir i upeglate! Diy gotov za tren oka! ;)
jessy asmus

Za naredne dane najavljuju kišu, ali nije me to nešto pretjerano rastužilo jer mi stvarno treba odmor, a kada je lijepo vrijeme imam grižnju savjesti ako nismo vani i ne jurcamo! Iskreno se nadam da će moje najdraže biće imati razumijevanja i pustiti mamu da koji put odspava nakon posla! ;) Ako uspijem napuniti baterije, idući street style će biti puno šareniji, obećavam! ;)

Što vi najradije nosite u zadnje vrijeme?
Koje odjevne kombinacije su vaša 'uniforma'?
Kako se borite sa proljetnim umorom?

Hvala što ste svratili i pozdrav od Maje! <3

2 komentara :

  1. Uh svima nam treba odmora, ja mozda ima srecu pa mi je dete malo, pa mogu odspavati sa njim kada on spava.

    Nesto u zadnje vreme nosim dzens, mada kada se uslikam u njemu nisam zadovoljna slikama, pa za fotkanje uvek biram suknje ili haljine!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. M. više uopće ne spava, a i ako spava spava u vrtiću tako da nema odmora nakon što dođem s posla! :) A za jeans sam sigurna da ti odlično stoji, previše si stroga prema fotkama! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!