srijeda, 4. listopada 2017.

RECENZIJA: Handmade by Buč mazalice

U jednom od prethodnih postova sam vam predstavila svoju priju koja ima salon za masažu Martina. Tada nam je predstavila ono što radi i 'pričala' nam o dobrobitima masaže za cjelokupni organizam. Da svoj posao shvaća ozbiljno govori i to što se konstantno trudi unaprijediti svoje znanje i vještine, ali i to što izradom domaćih mazalica od najkvalitetnijih sastojaka pokušava svojim klijentima pružiti vrhunski doživljaj! Upravo o tim 'Handmade by Buč' mazalicama će biti danas riječi! Ali vratimo se još malo na Martinu! Od zadnjeg puta kada je gostovala na blogu, Martina je postala fizioterapeut i aromaterapeut, a što je najvažnije njihova obitelj se pojačala za još jednog člana! Ponudu salona obogatila je wellness tretmanima (pa uz masažu možete dobiti recimo i peeling tijela) i dubinskom masažom tkiva koja sadrži elemente istezanja, antistress masaže i aromamasaže, a to sve radi uz pomoć proizvoda koje sama pravi!


Mazalice koje sada koristi u salonu je dugi niz godina pravila za sebe i svoju obitelj i za njihovu izradu koristi isključivo 100% prirodne sastojke koje nabavlja u specijaliziranim trgovinama. Trenutno u ponudi, Martina ima 3 proizvoda: maslac za tijelo, kruti losion za tijelo i šumeće kugle za kupanje. Ja sam isprobala maslac i losion jer, na žalost, kadu nemam pa mi šumeća kugla ne bi bila od puno koristi! ;) Proizvodi za kožu sadrže hladno prešane maslace i ulja: shea i kakao maslac, kokosovo, bademovo i maslinovo ulje, ulje vitamna E koji koži daje elastičnost, eterično ulje koje možete odabrati po želji ili ga izostaviti (moji primjerci su bili sa eteričnim uljem naranče) te vosak (samo u krutom losionu). I to je sve, ni traga konzervansima, umjetnim bojama i mirisima! Šumeće kugle za kupanje dolaze u različitim kombinacijama mirisa (naranča i limun, naranča i pačuli, geranij i vanilija...) i boja, obogaćene su kakao maslacem i kokosovim uljem, a pružit će vam pravi wellness ugođaj u svom domu kad god poželite! 


Čim sam otvorila posudicu sa maslacem osvojio me poznati miris jaffa keksa! Ne bilo koje kombinacije naranče i čokolade već baš jaffa keksa! Na žalost, na isprobavanje sam morala sačekati dok ne napravim fotke i priznajem da nije bilo lako izdržati do prvih sunčanih dana! :) Kada sam konačno uspjela isprobati maslac, oduševila sam se koliko se brzo upija, a kožu ostavlja mekom i svilenkastom već nakon prvog nanošenja. Kako inače sama pravim i koristim maslac za tijelo, znam da ih treba nanositi na vlažnu kožu jer se tako najlakše razmažu, najbrže upiju i najbolje hidratiziraju kožu, ali ovaj maslac se brzo upijao i kada sam ga mazala na suhu kožu ruku!

Osim za tijelo i kao kremu za ruke, maslac sam koristila i za lice jer sam bila sigurna u sastav. Koža lica mi je, iako dosta zahvalna, vrlo osjetljiva i pomalo suha pa stvarno ne mogu za njegu koristiti bilo što. 'Handmade by Buč' maslac na sreću nije imao nikakve negativne učinke, a koža je nakon uporabe ostala nahranjena i hidratizirana što sam do sada uspjela postići samo sa dva, isto tako handmade, proizvoda. Ovome u prilog ide i činjenica da mi je koža lica u zadnje vrijeme stvarno izložena vjetru i suncu jer većinu dana provodim vani! 

Idući na redu za isprobavanje je bio kruti losion u obliku pločice koja taman stane u dlan! Po mirisu i učinku je jednak maslacu, ali možda mrvicu jednostavniji za primjenu jer njime jednostavno istrljate tijelo, razmažete i gotovi ste u dva poteza! Ovo će, vjerujem, igrati ulogu samo onima najljenijim kao što sam ja, kojima i višekratno uzimanje kreme prstima predstavlja problem pa ako se prepoznajete, definitivno izaberite maslac! ;) Sastav krutog losiona je jednak sastavu maslaca uz dodatak pčelinjeg voska. I ne brinite, ako ste vegani, ne morate ostati zakinuti za užitak koji ova pločica pruža jer sve što trebate je zamoliti Martinu da vam kruti losion napravi u veganskoj varijanti sa sojinim voskom!
Kruti losion dolazi zamotan u celofan i papir i jednom kada ga otvorite trebat će vam podloga na koju ćete ga staviti! Za slučaj da vam nije praktično losion držati ovako kao ja na tanjuriću, poslužiti vam može i posudica za sapun! Ako se mene pita, losion u pločici je zgodniji za kod kuće, a maslac 'za u torbu', iako i krutu pločicu možete prebaciti u neku prijenosnu ambalažu! Ja sam recimo dio krute pločice prebacila u malu metalnu kutijicu i koristim ju za mazati usne!

Kao što sam napisala, kruti losion dolazi zamotan u celofan i papir koje možete odvojiti u kontejner za papirnati otpad, a maslac za tijelo sam dobila u plastičnoj kutijici iako to nije jedina opcija! Ako želite svoj maslac u staklenoj ambalaži, Martina će vam rado izaći u susret! Zar to nije super? Dakle postoji opcija za bilo koji prohtjev: ako ste vegani dobit ćete vegansku varijantu, a ako ste na 'zero waste' putu možete odabrati ambalažu koja je manje štetna za okoliš, plus birate sami kombinaciju eteričnih ulja koju želite! Uz sve ovo Martina u ponudi ima i poklon pakete koji se sastoje od maslaca za tijelo, krutog losiona i šumeće kugle za kupanje! Ako uz ovakav jedan paketić dodate i poklon bon za tretman po izboru u salonu Martina masaže, vjerujem da ćete postići pun pogodak i uistinu oduševiti dragu osobu kojoj je poklon namijenjen.

Moram priznati da se prema svojoj koži ne ponašam baš najbolje. Rijetko je mažem i njegujem jer sam lijena, ali od kad sam isprobala ove maslace jedva čekam da ih koristim, ne samo zbog njihovog utjecaja na kožu, već i zbog prekrasnog mirisa koji stvara osjećaj topline i udobnosti. Čak je i M. jednom prilikom kada je ušao u kupaonu, nakon što sam koristila maslac rekao: Mama ovdje nešto baš fino miriši na kekse! :) Da ne ispadne kako ja pričam bez veze, Martina je odlučila jednu osobu darivati maslacem od 50 ml i krutim losionom, a sve što trebate napraviti je:

I to je sve! Jednu sretnu dobitnicu ili jednog sretnog dobitnika odabrat ću uz pomoć Random.org-a za 10 dana, dakle 14. 10. 2017., do kada imate fore sudjelovati! :)

Svi oni koji ne misle da su sretne ruke i žele mazalice za sebe ili za poklon odmah, mogu se javiti Martini na Facebook stranici 'Handmade by Buč' ili putem istoimenog Instagram profila! Ako ste iz Osijeka i okolice 'Handmade by Buč' proizvode možete preuzeti u salonu, a ostali će ih dobiti poštom! :)

Da li ste već isprobali neki od ovih proizvoda ili bili kod Martine na masaži?
Kakvi su vam utisci?
Koristite li handmade proizvode za tijelo ili su vam ipak draži 'komercijalni'?
Što vam je najbitnije kod proizvoda za njegu kože?

Hvala vam što ste svratili i dopustili mi da vam predstavim ove mazalice, a ako sudjelujete u nagradnoj igri želim vam puno sreće! Martini također hvala puno na darovima! :)

Pozdrav od Maje

2 komentara :

  1. Upravo pokupila svoj krute losione od narance i limuna, i odusevljena sam. Pravo otkrice su mi. Dama Pik 😜

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago! :) Oprosti što tek sad odgovaram, zametnula se notifikacija o kometaru pa sam ju tek sad pronašla! <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!